قیمت لیفتراک2

يکشنبه 22 دی 1398
15:04
حسین

تولید لیفتراک ایرانی

چهارشنبه 20 آذر 1398
10:09
حسین

تولید لیفتراک ایرانی

احداث کارخانه لیفتراک در ایران قدم بزرگی در صنعت است.همانند صنعت خودروسازی و ماشین آلات سنگین باعث رونق در قسمت های مختلف می شود. استفاده از پیمانکاران خصوصی در بخش های ختلف تولید باعث بالا رفتن کیفیت نهایی و اشتغالزایی خواهد شد.


برچسب ها: لیفتراک ,
[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قطعات لیفتراک

يکشنبه 3 آذر 1398
10:24
حسین
قطعات لیفتراک

قطعات لیفتراک

تهییه کردن قطعات لیفتراک اورجینال و اصلی با قیمت مناسب همیشه چالش برانگیز بوده است.

هزینه های ناشی از تعمیر و قطعات لیفتراک گاها میتواند با استفاده از قطعات بی کیفیت و غیر اصلی چند برابر شود و یا به دلیل استاندارد نبودن قطعات لیفتراک غیر اصلی باعث خرابی قطعات همجوار مربوط به همان قطعه شود و هزینه های سنگینی را روی دست مشتری بگذارد. قیمت لیفتراک

حال چاره چیست؟ چگونه میتوان مطمئن شد که قطعات لیفتراک تهییه شده اصل و اورجینال است و مشتری را دچار مشکل نمی کند؟

به چند نکته اشاره میکنیم که میتوانید به استناد آن با خیال راحت قطعه اصل و قابل اطمینان تهییه بفرمایید.

  1. ترجیحا برای تهییه قطعات لیفتراک از شرکت های رسمی و مجوز دار که نظارتی بر کار آن ها هست اقدام بفرمایید.
  2. به زمینه فعالیت شرکت توجه فرمایید که بصورت تخصصی کار قطعات نیز انجام بدهند.
  3. سال هایی که شرکت سابقه خدمات و تامین قطعه دارد شناسنامه ی هر شرکت است و شما میتوانید با پرس و جو از مشتریان آن ها از نحوه ی خدمات دهی آن ها آگاه شوید.
  4. در نهایت ما به شما پیشنهاد میدهیم که اگر میخواهید با خیالی آسوده لیفتراک و تجهیزات انبارداری خود را تعمییر کنید و برای آن قطعه ای تهییه بفرمایید کار را به متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای شرکت کارا ماشین آرنا واگذار کنید.

برچسب ها: قطعات لیفتراک ,
[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سیستم فرمان لیفتراک

چهارشنبه 8 آبان 1398
11:49
حسین

سیستم فرمان لیفتراک

پین های کینگ ، پیوندها ، دستگیره ها ، پین های میل لنگ ، کابل ها ، سیلندرهای فرمان ، پمپ ها ، موتورها و ژنراتورهای گشتاور ، کیت های مهر و موم شده ، بازوهای فرمان ، بوشینگ ها ، چرخ دنده ها ، اسپیندل ها ، هاب های هدایت شونده ، فرمان ، میله های کراوات و گل میخ های چرخ.


برچسب ها: لیفتراک ,
[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع لیفتراک

دوشنبه 22 مهر 1398
9:14
حسین

بسمه تعالی

لیفتراک 3 تن

یکی از پرکاربردترین لیفتراک ها در کلیه صنایع ، لیفتراک 3 تن میباشد ، که در پنج نوع لیفتراک 3 تن دیزل ، لیفتراک 3 تن بنزینی ، لیفتراک 3 تن دوگانه سوز ، لیفتراک 3 تن گاز سوز و لیفتراک 3 تن برقی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

در بازار ایران لیفتراک های سه تن از محبوبیت بالایی برخوردار میباشد چراکه علاوه بر کارایی بالایی که دارند به علت سهولت در خرید و فروش و همچنین تامین قطعات یدکی مورد توجه اکثر صنعتگران میباشند.

لیفتراک 3 تن در کمپانی های مختلف و با برند های مختلف در دنیا تولید می شود که تعدادی از آنها عبارتند از ، لیفتراک کوماتسو ( KUMATSU ) ، لیفتراک تویوتا ( TOYOTA ) ، لیفتراک بائولی ( Baoli ) ، لیفتراک میتسوبیشی ( MITSUBISHI ) ، لیفتراک هیوندای ( HYUNDAI ) ، لیفتراک TCM ، لیفتراک کاترپیلار( CATERPILLAR ) ، لیفتراک OM ، لیفتراک لینده ( LINDE ) ، لیفتراک استیل ( STILL ) ، لیفتراک هایستر ( HYSTER ) ، لیفتراک هلی ( heli ) ، لیفتراک جک ( JAC ) ، لیفتراک زوم لاین ( ZOOMLION ) ، لیفتراک EP و . . .



[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

لیفتراک

شنبه 20 مهر 1398
9:35
حسین

ا توجه به پیشرفت تکنولوژی صنعتی، برای پیشبرد بهتر امور و جابجایی وسایل سنگین این نیاز برای افراد ایجاد می‌شود که به دنبال ابزاری باشند که این کار را برایشان آسان‌ترکرده و بازدهی کارشان را بیشتر کند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها برای جابجایی انواع بار، لیفتراک به تفکیک نوع موتور، نوع کاربرد، تناژ، برندهای موجود در بازار مانند لیفتراک تویوتا،لیفتراک کوماتسو،لیفتراک سپاهان،لیفتراک سهند،لیفتراک بائولی،لیفتراک زوملاین،لیفتراک baoli،لیفتراک هیوندایی بپردازیم.

لیفتراک چیست؟

لیفتراک وسیله‌ای است که دو شاخک در جلوی خود دارد و از آن برای بالا و پایین بردن وسایل و همچنین جابه‌جایی آن‌ها استفاده می‌شود.
این ماشین دارای یک دکل، شاخک و الحاقیات است که با توجه به نوع فعالیت آن‌ها در انبار کردن بار، حمل‌ونقل و جابجایی طراحی و ساخته می‌شود.
لیفتراک

کاربرد اصلی لیفتراک

استفاده از این وسیله در محل‌هایی که ساخت‌وساز بیشتر است کاربرد ویژه‌ای دارد زیرا این دستگاه به‌راحتی می‌تواند مصالح و وسایل ساختمانی را بلند کرده و به هرجایی منتقل کند.

لیفتراک‌ها در انبارها به‌راحتی و در سطوح وسیع می‌توانند وسایل را جابه‌جا کنند.

شاخک‌های این وسیله می‌توانند بالاتر از خود لیفتراک بالا برود و وسایل را در بالاترین سطح وسایل دیگر قرار دهند و به همین دلیل به‌آسانی می‌توانند برای بارگیری کامیون‌ها از این وسیله استفاده کرد.

تماس با ما

انواع لیفتراک بر حسب نوع موتور

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های لیفتراک، موتور لیفتراک است که تأمین‌کننده قدرت و گشتاور لازم برای کارکرد لیفتراک هست.

امروزه در لیفتراک‌ها از انواع مختلف سوخت برای به کار انداختن موتور آن استفاده می‌شود. دیزل، بنزین، گاز و بنزین و نیروی الکتریکی از مهم‌ترین آن‌های می‌باشند. سوخت این ماشین به محل مورد استفاده آن بستگی دارد که معمولاً برقی، فسیلی و یا گازی است.


برچسب ها: لیفتراک ,
[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیفتراک دست دوم

سه شنبه 16 مهر 1398
9:22
حسین


برچسب ها: لیفتراک دست دوم ,
[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قیمت لیفتراک

پنجشنبه 4 مهر 1398
11:51
حسین

قیمت لیفتراک

قیمت لیفتراک درکمپانی های اصلی ودرکشور های تولید کننده روند قابل پیش بینی دارد و میتوان تقریبا از ثبات نسبی این قیمت ها درکمپانی اطمینان حاصل کرد.

امادرکشورما،ایران با توجه به بی ثباتی قیمت ارز و نواسانات قیمتی والبته هزینه های جانبی مانند:

حمل و نقل و گمرکی محصولات عامل هایی است که درتعیین کردن قیمت این محصول دخیل است.

با توجه به این موضوعات در این مقاله به بررسی کامل قیمت لیفتراک می پردازیم،پس اگر شما قصد خرید لیفتراک را دارید حتما این مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید.


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیفتراک

پنجشنبه 4 مهر 1398
11:50
حسین

شرکت کارا ماشین آرنا

با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه ماشین آلات و لیفتراک و همچنین آگاهی از نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی به جابجایی و حمل محصولاتمان ، پس از انجام بررسی های همه جانبه در خصوص شرکت های سازنده لیفتراک و تجهیزات انبارداری در کشورهای صاحب علم و تکنولوژی ،مفتخر به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی بزرگ کایون-بائولی (kion-Baoli) هستیم.


برچسب ها: لیفتراک ,
[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیفتراک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]